„Labas” atsiprašo

Pagaliau labas atsiprašė už savo per prievartą grūstą reklamą, kurios jų svetainėje buvau atsisakęs, bet vistiek ją gaudavau. Viskas prasidėjo šiame straipsnyje. Po jo paskelbimo vedinąs ne tiek pasipiktinimo, kiek smalsumo parašiau labas, o tiksliau bitei, el. laišką. Po savaitės laiko, pagaliau sulaukiau atsiprašymo, nors prieš tai dar bandė įrodinėti, kad aš reklamų negaunu ir pan. Pateikiu susirašinėjimo išrašus nukarpydamas parašus bei kitą informaciją, kuri paviešintu su kokiu asmeniu bendravau. Pateikiu tik esminę informaciją:

Mano pirmasis laiškas siųstas 05-16:

Sveiki,
Šio mėnesio 11 dieną 18val 08min eilinį kartą sulaukiau skambučio iš +37069900000 su reklaminiu įrašu. Kaip būtu galima atsisakyti šių bei sms reklamų? Mano nr.: +3706*******

Kitą dieną (17d.) gavau atsakymą:

Laba diena,

05/11 šis LABAS numeris negavo nė vienos SMS iš LABAS (t.y. kažkokios reklaminės). Jis gavo dvi SMS, kurios yra RAŠYK paslaugos aktyvavimo ir jos yra būtinos, jų vartotojui išjungti negalime. Nurodytas numeris +37069900000 galėjo būti IVR‘o skambutis informuojantis apie Tiesto koncertą. Patikrinsime informacija, atsiprasome uz nepatogumus.

Nesvarbu, kad aš iškart po reklaminio skambučio gavau ir sms su tokio pat turinio reklama. Arba jie patys neseka kam siuntinėjamas sms arba tiesiog pražioplino. Tą pačią dieną nusiunčiau atsakimą:

Skambutis buvo su „paul van dyk” busimo koncerto reklaminiu įrašu. Įmanoma atsisakyti tokių IVR skambučių?

Atsakymas buvo toks:

Laba diena,
deja šių skambučių atsisakyti neįmanoma.

Tuomet prieš tai buvęs smalsumas išgaravo ir liko tik pasipiktinimas. Taip išeina, kad šiuos skambučius priverstinai gaunu ir gausiu. Jų atsisakyti negaliu, nors sutikimo tokiems skambučiams gauti nedaviau. Nepasidaviau ir toliau aiškinausi situaciją. Išsiunčiau tokią užklausą:

Kur galėčiau pamatyti taisykles ar sutartį, kur aš sutinku gauti tokius skambučius naudodamasis jūsų paslaugomis?

Galiausiai vakar (22d.) sulaukiau atsakymo. Tikriausiai nerado sutarties, kurioje nesutikdamas gauti sms reklamų sutinku gauti skambučius su reklaminiu įrašu, o gal iš tikrųjų susipainiojo, nes neturėjo pakankamai kompetencijos, todėl atsiprašė:

Laba diena,

Atsiprašau, už neteisingai suteiktą informaciją. Šių skambučių tikrai galima atsisakyti, jei esate atsisakę reklamos. Kadangi Jūs esate reklamos atsisakę, IVR skambutį gavote per techninę klaidą, todėl labai atsiprašome, už patirtus nepatogumus ir tikimės, kad tai neturės įtakos mūsų tolimesniam bendradarbiavimui. Gražaus sekmadienio.

Taigi įkyrumas nugalėjo. Nuo šiol bent jau aš nebeturėčiau gauti reklamų iš labas, o kaip bus iš tikrųjų parodys ateitis. Įdomu ar kiti labas klientai atsisakę gauti reklamines sms sulaukia skambučių su reklaminiu įrašu, ar čia tik man vienam taip „pasisekė”?

7 atsakymai į “„Labas” atsiprašo”

  1. Nelabai kas žino, kad reklamų per SMS galima atsisakyt, tai ką jau kalbėt apie el. ryšių įstatymą, kuriame nurodoma būtinybė išjungti reklamas abonentui pareikalavus.
    Įtariu, kad skambinėja kaip dideli visiems.

  2. Sveikinu pagaliau atsisakius reklamų. Tikiuosi, ilgam. Beje, manau, kad padėjo ne tik įkyrumas, o ir sugebėjimas argumentuotai atremti atsakymą, kad tokių skambučių atsisakyti neįmanoma. 🙂

Komentuoti: Saulius Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *