Vairo kolonėlės reikšmė

vairo koloneleJeigu su automobilio vairo kolonele viskas gerai, tada net apskritai nejausite, kad turite tokią automobilio dalį savo mašinoje. Tačiau, pasirodžius požymiams, kad su ja kažkas negerai, vertėtų kreiptis į servisą.

Kada viskas gerai

Tad paprastai patikrinti, ar vairo koloneliu remontas nėra reikalingas, ar viskas gerai, galima atlikus keletą paprastų auto testų. Reikėtų pabandyti pasukinėti automobilio vairą į įvaiiras puses, važiuojant skirtingomis padėtimis, tai padės atskleisti, ar gresia vairo koloneles restauravimas arba net keitimas. Geriau testų neatlikinėkite ten, kur aplink yra daug kitų mašinų, pavyzdžiui, automobilių aikštelėje. Tokius bandymus verčiau daryti tuščiuose plotuose, kur niekas netrukdys ir nepadarys kažko negero, neatsitrenksite ir viskas bus gerai. Tad pirmiausia vairo koloneles restauravimas gali grėsti tada, kai to testo metu ji pasirodo kaip ne labai kokybiška. Taip pat priežiūros ir galimo remonto reikės, jeigu be jokių testų pastebėsite, kad kažkas negerai. Kaip atlikti testą? Pabandykite pasisukinėti kone vietoje, aikštelėje. Prisiparkuoti į mažus tarpus, pasukinėti vairą, važiuojant atbulai. Taip pat ir bandyti didesniu greičiu važiuojant staigiai imti posūkį į vieną ir kitą pusę. Bus tada aišku, ar viskas yra gerai, ar posūkiai imami kaip reikiant, ar yra kažkoks gedimas. Vairo stiprintuvo remontas, kolonėlės restauravimas yra dalykas, kurį reikia atlikti bent kartą per 10 metų, tad jeigu jūsų mašina jau turi kažkokį panašų amžių, o tokių gedimų dar nebuvo, gali būti, kad vertėtų net ir profilaktiškai atvežti mašiną ir parodyti meistrams.

Požymiai, kad genda vairo kolonele

Tokius požymius galite pamatyti ir testo metu, ir netikėtai pajausti tiesiog vienos iš savo kelionių metu. Jeigu su vairo kolonėle yra problemų, galite girdėti bildėjimą. Tačiau neturintiems daug patirties su automobiliams bus apskritai sunku pasakyti, kas čia per bildėjimas, ir kodėl čia kažkas bilda, ar turi bildėti, ar neturi. Gali pasirodyti, kad tai yra ir normali patirtis, bildėjimas. Taigi, vairo koloneliu remontas bus tas dalykas, kuris gali būti netikėtas. Gal nuvešite mašiną į servisą, nes kažkas bilda, tačiau tai nebūtinai bus tas dalykas, dėl kurio atvežėte mašiną. Gal net neįtarsite, kad būtent vairo kolonėlių remontas reikalingas, gal galvosite, kad kažkas kitas sugedę. Taip pat, kai sugedęs stiprintuvas ar kitos dalys, bus problemų teisingai paimant posūkį. Jausite, kad sunkiai sukasi vairas, kažkas negerai. Taip pat gali imti posūkį ir per greitai, per stipriai. Labai svarbu, kad vairas veiktų puikiai, nes tai numato, kas ir kaip bus toliau. Tik tada paaiškėja, ar galima pasitikėti tokiu vairu, ar jūs gražiai išlaviruosite kelyje ir su niekuo nesusitrenksite. Verta mokėti net ir didesne vairo kolonele kaina, jeigu taip rekomenduoja meistrai. Kadangi gali būti, kad tik tai leis tinkamai įvertinti ir suprasti, kas yra saugus ir normalus vairavimas.

Kodėl gali sugesti

Visų pirma, kolonėlė gali sugesti dėl to, kad mašina yra sena ir tai yra normalus jos dalių susidėvėjimas. Negerai yra ir mašiną laikyti netinkamomis sąlygomis – didelėje drėgmėje ir dar nevairuojamą. Tada ji ten stovės ir rūdys. Taip pat labai intensyviai sukiojant vairą irgi greičiau dyla jo dalys, tai taip pat gali nulemti kolonėlės gedimą.

Galiausiai, keisti ar remontuoti kolonėlę, paaiškės tada, kai atvešite savo transporto priemonę į servisą, o meistrai galės pasakyti, koks sprendimas čia būtų efektyviausias.

Leave a Comment