SEO paslaugos – mitai ir realybė

Paieškos variklių optimizacija yra jau laiko patikrintas būdas, kuris atveda daugiausiai lankytojų į Jūsų internetinę svetaine. Tikriausiai suprantate, kad reikėtų į tai investuoti, tačiau nemažai vadovų ir marketingo specialistų vis dar svarsto, ar tai yra verta pridėti į ateinančių metų rinkodaros strategiją. Galbūt esate bandę tai ankščiau ir SEO paslaugos nesuteikė norimų rezultatų, o galbūt sunku pagrįsti to svarbą formuojant biudžetą, ypač jeigu „Google“ reklamos jau yra pasiteisinusios, tai kam apskritai vargintis. Savaime suprantama, kad dabar norite įvertinti ar apskritai yra verta pradėti SEO.

Nuolatos atsiranda daugybė kalbų apie tai ar yra verta investuoti į SEO: kaina, ROI ar nesupratimas kaip visas procesas apskritai veikia. Iš pirmo žvilgsnio tai kaip ir yra suprantama, tačiau galime patikinti, kad paieškos variklių optimizavimas tikrai veikia ir tai yra vienas iš finansiškai efektyviausių būdų pritraukti lankytojus į Jūsų svetainę. Žinoma, kai kurie teigia, kad SEO paslaugos yra susijusios su „AD Words“, socialinių tinklų įrašais ar net pačių blogų kūrimu, tačiau tai tikrai nėra tiesa. Kartais net galima atrasti „specialistų“, kurie tai atlieka ir teigia, kad optimizavo paieškos variklius Jūsų puslapiui.

SEO arba paieškos variklių optimizavimas yra strateginis daugybės galimų taktikų mišinys. Tarp jų: raktažodžių panaudojimas, pačios svetainės optimizacija, nuorodų kūrimas ir net joje skelbiamo turinio pertvarkymas tam, kad galų gale ji sulauktų vis daugiau lankytojų iš organinio (nemokamo) srauto. Kitos technikos, ypač mokamos reklamos, socialinių tinklų įrašai taip pat generuoja lankytojus Jūsų svetainei, tačiau tai nėra laikoma SEO, nes paieškos varikliams tai įtakos absoliučiai nedaro.

Taigi, tikriausiai klausimas „ar SEO paslaugos iš viso mums reikalingos?“ išlieka. Jeigu norite stabilaus įmonės augimo, tai taip, tuo būtinai reikia naudotis, nes net 53 procentai svetainės lankytojų ateina šiuo būdu, o iš reklamos tik 15 ir vos 5 iš socialinių tinklų. Ši statistika tikrai parodo, kad SEO yra puikus įrankis internetinio puslapio auginimui, tačiau tikrai nereiškia, kad pirkti „AD Words“ iš viso neapsimoka.