Geriausios vietos plakatų kabinimui ir skrajučių dalinimui

Vienos geriausios vietos kabinti plakatus ir dalinti skrajutes nėra. Pirmiausia reikia atsižvelgti į tai, kur jūsų tikslinė auditorija lankosi: kur eina ryte, kur pietauja, kur leidžia laisvalaikį. Surinkote šią informaciją? Puiku, skaitykite šį straipsnį toliau ir remdamiesi pateikiamomis gairėmis ir galvodami apie savo produkto ar paslaugos tikslinę auditoriją išrinkite vietas, kur geriausia dalinti skrajutes ir kabinti plakatus.

Įėjimai į biurus, mokyklas, universitetus ar prekybos centrus. Daugelis įstaigų neleidžia kabinti plakatų ar dalinti skrajučių prie šių vietų be jų oficialaus sutiko. Vis dėlto, jei žinote, kad galite nesunkiai susitarti rinkitės šias vietas. Įėjimas į pastatą visada yra gerai matomas ir didelė tikimybė, kad ir jūsų plakatą gerai pastebės. Tuo tarpu skrajučių dalinimas prie įėjimų yra gera idėja, nes prie įėjimo visada yra didžiausi žmonių srautai. Tiesa, kaip ir minėjome straipsnio įžangoje reikia dalinti skrajutes vietose, kur renkasi jūsų tikslinė auditorija, nes kitu atveju lankstinukų gamyba bus nuostolinga.

Jei jūsų tikslinė auditorija jauni žmonės geriausia vieta skrajučių dalinimui bus mokyklos ir universitetai. Jei norite pasiekti vidutinio amžiaus žmones rinkitės verslo centrus. Taip pat žmones galima segmentuoti ir pagal jų įpročius ar gyvenimo būdą. Galbūt jūsų tikslinė auditorija yra konkretaus miesto rajono konkrečios specialybės žmonės. Tokiu atveju pagalvokite, kur šie žmonės dažniausiai renkasi ir gali pamatyti jūsų reklamą.

Skelbimų lentos yra vieta skirta plakatų kabinimui. Kabinti plakatus ant skelbimų lentų galima. Tiesa, jei norite, kad jis būtų gerai matomas reikia po savaitės ar kelių skelbimų lentą patikrinti. Didelė tikimybė, kad ant jūsų plakato bus užklijuoti kiti skelbimai. Taip pat reikia susipažinti su vietinės organizacijos tvarka. Pavyzdžiui, kai kuriuose universitetuose skelbimų lentas prižiūri studentų atstovybė. Prieš kabinant plakatą reikia atsiklausti studentų atstovybės leidimo. Plakatų gamyba, kaip ir lankstinukų gamyba atsipirks tik tuo atveju, jei juos kabinsite vietose, kur reklamą mato žmonės. Jei pastebėsite, kad įstaigos skelbimų lenta nėra naudojama arba apleista verčiau ten plakato nekabinkite. Geriau jiems išrinkite geresnę vietą.

Laukiamieji. Vienas geriausių laukiamojo pavyzdžių – poliklinikų ir ligoninių laukiamieji. Lietuvoje prie gydytojų kabinetų vis dar reikia ilgai laukti. Tai jau puikiausiai suprato farmacijos kompanijų rinkodaros specialistai. Būtent ligoninių ir poliklinikų laukiamuosiuose yra daug stovelių, plakatų ir lankstinukų susijusių su ligomis ir būdais, kaip jas išgydyti. Lygiai taip pat galite elgtis ir jūs. Atraskite vietas, kur jūsų tikslinė auditorija yra priversta laukti ir ten pakabinkite savo plakatus ar padėkite skrajutes. Jei potencialūs jūsų klientai važinėja viešuoju transportu, iškabinkite skelbimus stotelėse, jei važinėja automobiliu, stovėjimo aikštelėse, o jei skaito knyga – rinkitės bibliotekas. Plakatų gamyba laikantis šių taisyklių atsipirks su kaupu.

Galiausia, pasirūpinkite, kak plakatų ir lankstinukų gamyba būtų kokybiškai įgyvendinta. Net ir tinkamiausiose vietose iškabinti plakatai ir dalinamos skrajutės neatneš siekiamų rezultatų, jei jos bus nekokybiškai pagamintos. Norint pasiekti gerų rezultatų reikia pasirūpinti, kad plakatas patrauktų žmonių dėmesį, o tekstas skatintų veiksmą. Abejoms šioms užduotims geriausia samdyti specialistus: dizainerį ir tekstų kūrėją. Dizaineris padės sukurti pastebimus ir dailiai atrodančius plakatus bei skrajutes, o tekstų kūrėjas pasirūpins, kad plakate esanti informacija būtų suprantama ir aiški kiekvienam žmogui, kuris priklauso jūsų tikslinei auditorijai. Svarbiausia, kad žmogus pamatęs plakatą ar skrajutę aiškiai žinotų, ką, kada, kur ir kodėl reikia daryti.

3 Comments

Leave a Comment