Euronics – Europiečio nevertas aptarnavimas

Euronics elektronikos bei buities prekybos tinklo šūkis: Euronics – Europiečio verta technika. Dėl technikos kokybės ir ar ji verta europiečio nedrįsčiau svarstyti, tačiau jų aptarnavimu esu nusivylęs. Toks aptarnavimas tikrai nevertas europiečio… Žinoma, visas tinklas nekaltas, kad J.Basanavičiaus g. 3, Panevėžyje esančioje parduotuvėje dirba pakankamai nekvalifikuoti ir neturintys kompetencijos darbuotojai. Šioje parduotuvėje man teko apsipirkti tik du kartus, tačiau ir jų užteko įsitikinti aptarnavimo kokybe.

Pirmąkart pirkau mikrofoną prie senojo dell, nes integruotas mikrofonas jau deramai nebeveikė. Užėjus į parduotuvę nuėjau prie atitinkamo skyriaus apžiūrėti prekių. Gana ilgai apžiūrinėjau prekes, bet nesulaukiau pasiūlymo: „Gal kas nors domina?”. Topo centre nereikia nei 5min pastovėti prie dominančių prekių ir jau sulauki konsultanto. Gerai, tarkim manęs nepastebėjo. Apsidairau, parduotuvėje nei vieno konsultanto. Nueinu iki kasos ir paprašau pakonsultuoti kuris mikrofonas geresnis. Sulaukiau atsakymo. „Palaukite minutėlę”. Teko laukti tikrai ne vieną „minutėlę”. Galiausiai priėjo pati kasininkė. Paklausus kuris mikrofonas geresnis po kelių minučių tylos tik išgirdau „Tikriausiai šis” (parodė brangiausia tuo metu buvusi). Dažniausiai brangiausios prekės ir būna geriausios, bet tokia konsultacija manęs netenkino. Žinoma, negalima daug tikėtis iš kasininkės, nes ne jos darbas konsultuoti klientus. Tuomet kur tie išsvajotieji konsultantai? Pasirodo net pati kasininkė nežino kur jie dingę. Tikriausiai jiems rūkymo pertraukėlė… Apsipirkau ir be konsultanto pagalbos, apskritai be reikalo laukiau konsultacijos, o ir pats pirkimo procesas praėjo be jokių „Ačiū, kad pirkote, geros dienos” ar pan. Nors čia ne Maksima, bet tikėjausi nors elementarų mandagumo išraiškų, juk vis dėl to aš klientas…

Po tokio apsipirkimo nutariau niekada nebesilankyti šioje parduotuvėje, tačiau susiklosčius aplinkybėms, kurias aprašiau ankstesniame straipsnyje, teko vėl apsilankyti. Tuo metu Panevėžyje tik Euronics parduotuvėje buvo platus kolonėlių mobiliesiems telefonams pasirinkimas, todėl nugalėjus savo principus vėl užsukau į šią parduotuvę. Šįkart nelaukiau kol kas nors prieis, nes žinojau, kad vistiek nesulauksiu. Iškart įėjęs į parduotuvę nuėjau prie kasos paprašyti, kad aprodytu kolonėles. Sulaukiau atsakymo, kad tuoj prie jūsų prieis konsultantas. Nustebau, pasirodo parduotuvėje yra konsultantų. Deja tas „tuoj” užtruko apie gerą pusvalandį, nes vienintelis konsultantas aptarnaujantis visus parduotuvės skyrius mokė moteriškę kaip naudotis telefonu. Kitose parduotuvėse kiekvienam skyriui yra paskirtas konsultantas, kuris išmano apie būtent šiame skyriuje esančią techniką.

Praėjus daugiau kaip pusvalandžiui neapsikenčiau ir vėl nuėjau prie kasininkės, tuomet priverčiau ją pačią man aprodyti kolonėles. Paprašius jas išbandyti man neveikė, nes nemokėjau naudotis. Kasininkė taip pat nemokėjo. Paprašius konsultanto, jis vis dar neturėjo laiko. Tuomet pasikvietė dar vieną darbuotoją ir bandė išsiaiškinti kodėl neveikia. Galiausiai jos padarė išvada, kad šios kolonėlės skirtos iphone, todėl mano Samsung s5230 netinka ir dėl to neveikia. Kažkoks absurdas, 3,5mm ausinių kištukas turi tikti bet kokiam tel turinčiam 3,5mm audio jungtį. Nors mano telefone tokios jungties nebuvo, tačiau turėjau adapteri. Nesulaukus pagalbos teko pačiam išssiaikinti ekspermentavimo būdu kodėl neveikia kolonėlės. Pasirodo, norint, kad jos veiktu, reikia jas abi sujungti. Iš konsultanto pagalbos ir iš kasininkės padėkos už pirkinį vėl nesulaukiau.

Galbūt kituose miestuose esančių parduotuvių aptarnavimas žymiai geresnis, o gal tik man vienam taip „sekasi” ir du kartus neteko pabendrauti su konsultantais, bet daugiau Euronics parduotuvėje tikrai nesilankysiu.

17 atsakymų į “Euronics – Europiečio nevertas aptarnavimas”

  1. Topo centras ir Euronics bendradarbiauja franšizės principu. Realiai daug kur tik pervadino Topo centrą į Euronics, o pardavėjai ir aptarnavimo kultūra išliko ta pati.

    1. Mano minėtu adresu ankščiau ir buvo Topo Centras, tačiau jis turėjo konsultantus kiekvienam skyriuje, o dabar arba jie atostogauja, arba etatų mažinimas, arba tiesiog man taip "pasisekė".

  2. Bet juk neką geresni ir konsultantai-priskretėliai – nespėji parduotuvėje pasilenkt prie kokios prekės, o jau strykt ir iššoka koks Pilypas su "Gal galiu ką patarti?". Aišku, kad ne, juk dar net neapsižvalgiau. O paskui, kai jau tikrai patarimo reikia, Pilypas, rodos, tyčia būna kur nors pasislėpęs. Kažkaip neranda jie to aukso viduriuko.

  3. Nei vienoje elektronikos prekių parduotuvėje nesu sutikęs normalaus konsultanto. Keletas prisiminimų:

    Elektromarkt: konsultanto paklausiau kuo skiriasi 7000'tinis samsung tv modelis nuo 8000. Atsakymas buvo: gal daugiau funksiju 8000 turi. Į klausimus apie timeshift'ą atsakyti nesugebejo.

    Topocentras: norejau pirkti fotiką. pigų. rinkausi iš trijų modelių. Nesugebėjo pasakyti kuo skiriasi.

    Senukai: ieškojau duonkepės. paklausus kuo skiriasi 2 molinex modeliai… konsultantas pusvalandį skaitė kainų žymeklius, vėliau nusprendė kad brangesnis yra naujesnis modelis.

    1. Tikriausiai konsultantai skirti tik pagyvenusioms moterims aptarnauti, kurios išvis neišmato technikos, o visiems likusiems tenka patiems verstis. Nors kai pirkau kompiuterį topo centre konsultantą ilgai kankinau, kol galiausiai pakvietė parduotuvės vedėją, kuris tikrai gerai nusimanė apie kompiuterius.

      1. Itariu daugeliu atveju konsultantai tai eiliniai žmonės iš gatvės dirbantys už minimumą.

        Tiesa, prisiminiau atveji kai, atrodo sohos konsultantas gal pusvalandi pasakojo apie laptopus. Tikrai profesionalai (ir pasiūlė ne pati brangiausią, bet iš tikro kliento poreikius atitinkanti įrenginį).

        bet tai buvo vienintelis atvejas… ir pries kelis metus.

    2. O tu dirbdamas šį darbą tikrai sugebėtum išmanyti kuo skiriasi visu gamintojų skirtingų modelių televizoriai ar juolabiau kuris fotoaparatas geresnis? Konsultantai skirti tam, akd žmogus nenusipirktu mikrobangės vietoje mažo televizoriaus arba špyžinio radiatoriaus vietoje armonikos 😀

  4. manau, kad normalūs žmonės už konsultanto algą neina dirbti į Topo Centrą ar kur kitur, todėl pasamdo tą, kas nori dirbti, nors galbūt ir neturi tinkamo išsilavinimo. Aš pats siunčiau CV į Avitela-Euronics parduotuvę konsultanto pareigoms užimti, nes dabar mane tenkintų ir toks darbas 😀 Nors bent jau Klaipėdoje aptarnavimas visur pakankamai geras. Tokių nesklandumų neteko patirti. Jei tik ilgiau žvalgaisi prie vieno stendo, pvz telefonų, iškart pasirodo konsultantas 🙂

  5. Galiu pasakyti tiek – pažįstamas (studentavimo laikais) dirbo konsultantu vienoj didelėj buitinių prekių parduotuvėj. Esmė tokia – prekės pas visas parduotuvės beveik vienodos, nes gauna iš tų pačių tiekėjų (kurie Lietuvoj yra keli). Taigi nėra skirtumo kurioj parduotuvėj pirksi. O pačius konsultantus priėma – paprastus žmones. Tam specialaus išsilavinimo nereik. Klausiau jo – o kaip tu žinai kuri skalbyklė geresnė ar kuo skiriasi mikrobangės? Atsakymas – stovi ir skaitai prekių aprašymus. Taigi, kur pirkti – aptarnavimo ir asortimento klausimas…

  6. Man elektromarkte buvo situacija su isoriniu TV tiuneriu. Ieskojau laptopui ir issirinkau nagal kazkoki (nebepamenu koki), bet ten toks pastatomas didokas su dafiga jungciu 🙂 Tai kaip konsultantas pasake, nebus bedu su juo jungiant prie laptopo, yrs USB. Tai visa laime, kad sugalvojau apsiziuret, dar negrizes namo. Vienu zodziu prie USB nerasta. 🙂 Po to pirkau USB rakto tipo TV tiuneri BMS'e. Prasiau, kad patartu ir kad XP windowsai pas mane. Dave kazkoki, tai nuvarau namo ir neveikia. Mat i XP net draiveriai nesusiraso, nes TV tiuneris tik vistai ir XP media center edition. Gamintojo puslapi isnarsiau, tai paprastiem XP neradau draiveriu. Nunesiau atgal, tai pasiule VISTA naudot ir su mintim, kad internetas pilnas ju ir nebutina Windowsus pirkt :))

  7. dieve dieve ,kokia gėda, nei kulturingumo,etiketo,kažkokios ju vidinės parduotuvės taisyklės kaip reikia gražint nekokybišką prekę,liepia patiems eit I taisyklą nes jau penktadienis,o jie tik neš tik pirmadienį ,kodėl nesuprantama nors dirba be išeiginių tvirtina ,kad jie netiktrina prekės patys, konfliktuoja atsistoję,nieko jiems nepriklauso. Kaip pardave sake, kad turime teisę nepatikusia prekę gražint per tą laiką,o kaip atneši ,jau jie užsipuola .Nu niekaip nebesuprantama ,kas dedas,pasibaisėjimas…Labai gaila,kad teks kreiptis I vartotojų teises.

Komentuoti: insaider Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *